ზოგადი განმარტებით, ქოფირაითინგი მარკეტინგული/დამარწმუნებელი ტექსტების წერის პროცესია, რომელიც ადამიანებს კონკრეტული მოქმედებისაკენ უბიძგებს. ამ დეფინიციაში არასწორი არაფერია - ისეა, როგორც უნდა იყოს, თუმცა რეალობა ცოტა უფრო სხვაგვარია.
სინამდვილეში, ქოფირაითინგი სიტყვების ფლობისა და გონივრულად გამოყენების ხელოვნებაა. ქოფირაითერი მედიატორია ბრენდსა და მომხმარებელს შორის. სწორედ ის წარმართავს კომუნიკაციას, რომელზეც ბრენდის მომავალი შენდება.
კურსის დასრულების შემდეგ, შენ გექნება საკმარისი ცოდნა, დაეუფლო ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას და საკუთარი თავი ახალ სფეროში გამოცადო.
რას იწავლი ჩვენთან? - ქოფირაითინგის საფუძვლებსა და რაობას
- გაიცნობ ბრენდს, როგორც პიროვნებას
- გაეცნობი ბრიფზე მუშაობის პრინციპებს
- დაწერ ბევრს, ძალიან ბევრს
- გაეცნობი შემოქმედებითი წერის ტექნიკებსა და ხრიკებს
- გაეცნობი სააგენტოში მუშაობის სპეციფიკა
- ვქოფის მოარგებ სხვადასხვა პლატფორმას
- მიიღებ რჩევებს დამსაქმებლის მოძიებისა და მასთან კომუნიკაციის გზებზე
ვისთვის არის კურსი განკუთვნილი?
კურსი განკუთვნილია სარეკლამო სფეროთი დაინტერესებული ადამიანებისათვის, სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის, მარკეტერებისთვის და მათთვის, ვისაც ყოველთვის ეუბნებოდნენ - "შენ უნდა წერო".
კურსის შესახებ ონლაინ კურსი შედგება 8 ლექციისგან, სადაც 8 ლექცია ვსაუბრობთ ქოფირაითინგზე ყველა ასპექტში, ხოლო ბოლო შეხვედრა ეთმობა საბოლოო გამოცდას
მარიამ ბეროძე ამჟამად მუშაობს ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry – ში ლიდ კონტენტ კრეატორად
სხვადასხვა ეტაპზე თანამშრომლობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა თიბისი დაზღვევა, თელიანი ველი, ქინძმარაულის მარანი, KFC, თელიანი ქოლექშენი, Lavazza, Bazari Orbeliani, საერთაშორისო კომპანიები: “Mother Tongue”, Bosch, Davidoff და სხვა.
გამოცდილება აქვს ქოფირაითინგის, UX/UI ქოფირაითინგის, სოციალური მედიის, ედვერთაიზინგისა და Content Creation-ის მიმართულებით.
მუშაობს ფრილანსერად, მათ შორის, ბლოგერად და ფოტოგრაფად. მისი ძირითადი საქმიანობა სოციალური მედიისათვის კონტენტის შექმნაა.
თაკო ჯანაშია
კურსის ძლიერი მხარე, პრაქტიკული დავალებები და ლექტორისგან მიღებული უკუკავშირია.ბევრი რამ გავიგე და გავიზარე უშუალოდ დავალებების კეთების პროცესში, კურსმა შემძინა უფრო გამართული და საინეტერესო ქოფიების მოფიქრების უნარი, დამეხმარა ჩემი აზროვნების განვითარებაში ამ კუთხით
თათია ყანჩელაშვილი
ჩემთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი რჩევა მაინც გამბედაობა და მონდომებაა. ყოველთვის კრიტიკულად ვუყურებ საკუთარ თავს და ჩემს შესაძლებლობებს. კურსმა სულ სხვა მხრიდან დამანახა საკუთარი თავი
ქეთო ქურთიშვილი
კურსის ძლიერი მხარე ორგანიზებულობა და პროფესიონალიზმია, რომელიც თითოეულ ლექციაზე შესამჩნევი იყო. ასევე, უნდა ითხქვას უზომოდ მეგობრულ გარემოზე, ლექტორის უშუალო დამოკიდებულებაზე სტუდენტების მიმართ
ანა მჭედლიშვილი
კურსის განსაკუთრებულობა მდგომარეობს იმაში, რომ არ არის მხოლოდ თეორიით გაჯერებული, მოწოდებულ ყველა მასალას მოსდევს პრაქტიკული დავალება, რაც მთლიანობაში გეხმარება პორტფოლიოს მომზადებაში.
ლექცია 1 – რა არის ქოფირაითინგი?
ჯერ სიტყვა გაჩნდა თუ ქოფი?
მწერალი VS ქოფირაითერი
როგორ გავხდე ქოფირაითერი?
დავალება
ლექცია 2 – ბრენდი და ქოფირაითერი
ბრენდიც ადამიანია!
ვის ელაპარაკება ბრენდი?
რა არის TOV და რატომაა მნიშვნელოვანი?
ქოფირაითერი, როგორც ბრენდის ხმა
დავალება
ლექცია 3 – ბრიფი და ინსაითი
რა არის ბრიფი?
რა არის ინსაითი?
როგორ მოვიძიოთ ინფორმაცია?
სთორითელინგი, ანუ როგორ მოვყვე საინტერესოდ?
დავალება
ლექცია 4 – გრძელი სიტყვა მოკლედ ითქმის
ქოფირაითინგის ფორმულები
UX/UI ქოფირაითინგის მოკლე მიმოხილვა
Call To Action (CTA)
დავალება
ლექცია 5 – საკომუნიკაციო არხები
ციფრული არხები და მათი სპეციფიკა
რომელი ქუდი ახურავს ქოფის – ანუ როგორ ვწეროთ ფორმატის შესაბამისად (Facebook, Instagram)?
კურსის ძლიერი მხარე, პრაქტიკული დავალებები და ლექტორისგან მიღებული უკუკავშირია.ბევრი რამ გავიგე და გავიზარე უშუალოდ დავალებების კეთების პროცესში, კურსმა შემძინა უფრო გამართული და საინეტერესო ქოფიების მოფიქრების უნარი, დამეხმარა ჩემი აზროვნების განვითარებაში ამ კუთხით