Adobe Photoshop
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 1 – ᲒᲠᲐᲤᲘᲙᲣᲚᲘ ᲓᲘᲖᲐᲘᲜᲘᲡ ᲨᲔᲡᲐᲮᲔᲑ
-
გრაფიკული დიზაინის თანამედროვე ტენდენციები
-
ვიზუალური კომუნიკაცია და კორპორატიული სტილის შემუშავება
-
ფერთა თეორია (RGB-ისა და CMYK-ის განსხვავებები)
-
ვექტორისა და რასტრის მნიშვნელობა, მარტივი გეომეტრიული ფიგურების შექმნა
-
Ბრიფის გაცნობა ფინალური პროექტისთვის
-
დავალება: მონიშვნის თულების გამოყენება ობიექტების შესაქმნელად
გრაფიკული დიზაინის ისტორია, განვითარების ეტაპები
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 2 – ᲞᲝᲠᲢᲤᲝᲚᲘᲝᲖᲔ ᲛᲣᲨᲐᲝᲑᲐ, ᲠᲘᲡᲔᲠᲩᲘ, ᲡᲢᲠᲐᲢᲔᲒᲘᲐ
-
Პორტფოლიოს შესახებ, ტრენდები, სხვადასხვა პლატფორმის განხილვა
-
ანალიზისა და სავარაუდო მიმართულებების შემუშავების პროცესი
-
სტრატეგიის შემუშავების პროცესი
-
პანელების მოწყობა და ნავიგაცია
-
გრაფიკული ბადის გამოყენება
-
გამოსახულების კადრირება სასურველ ზომაზე
-
სიმეტრია, ოქროს შუალედი
-
დავალება: ფოტოკოლაჟის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 3 – ᲠᲔᲢᲣᲨᲘ, ᲤᲘᲚᲢᲠᲔᲑᲘ, ᲝᲑᲘᲔᲥᲢᲘᲡ ᲓᲐᲛᲣᲨᲐᲕᲔᲑᲐ
-
ტრაექტორიის დაგეგმვა (Eye Flow)
-
რეტუშის ინსტუმენტები
-
კლონირება
-
ფილტრები
-
ობიექტის დამუშავება, კორექტირება, აღდგენა, ფერის შეცვლა
-
დავალება: რეტურშირება, რესტავრაცია
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 4 – (LAYERS, MASK TOOL, FILTERS)
-
Layer-ების სტქურტურა და მანიპულაცია
-
ფილტრები FX
-
Mask Tool – ის გამოყენება და რედაქტირება
-
Blending Option
-
დავალება: კლიპარტის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 5 – ᲤᲔᲠᲔᲑᲘ
-
ფერთა თეორია და მისი დანიშნულება
-
ფერის პალიტრა
-
ფერების ბორბალი, ფერების მოდელები
-
ფერების ბიბლიოთეკის შექმნა
-
ფერთა კორექცია
-
დავალება: ფერთა პალიტრის გამოყენებით პოსტერის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 6 – ᲡᲐᲮᲐᲢᲐᲕᲘ ᲗᲣᲚᲔᲑᲘ
-
სახატავი თულების გამოყენება
-
აიქონის შექმნა
-
ბრაშის ბიბლიოთკა, პარამეტრები
-
საკუთარი ბრაშისა და პატერნის შექმნა
-
დავალება: ილუსტრაციის შექმნა ბრაშის გამოყენებით
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 7 – ᲢᲘᲞᲝᲒᲠᲐᲤᲘᲐ
-
ტიპოგრაფია, ტექსტთან მუშაობის პრინციპები
-
ფონტის ტიპები
-
ანბანის არქიტექტურა
-
შრიფტის ობიექტად ტრანფორმაცია და მოდიფიცირება
-
მასკა
-
დავალება: ტიპოგრაფიული პოსტერის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 8 – ᲒᲘᲤᲘᲡ ᲨᲔᲥᲛᲜᲐ
Adobe Illustrator
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 9 – ADOBE ILLUSTRATOR – ᲘᲡ ᲨᲔᲡᲐᲮᲔᲑ
-
Adobe Illustrator – ის ინტერფეისის გაცნობა
-
დოკუმენტის შექმნა, შენახვა, ცვლილება
-
სამუშაო სივრცის მოწყობა
-
Artboard – თან მუშაობა
-
დავალება: Flat სტილში ვექტორული პოსტერის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 10 – PATHFINDER, ᲒᲠᲐᲤᲘᲙᲣᲚᲘ ᲑᲐᲓᲔ, ᲝᲑᲘᲔᲥᲢᲗᲐᲜ ᲛᲣᲨᲐᲝᲑᲐ
-
გრაფიკული ბადე
-
ობიექტის შრეებთან მუშაობა
-
ობიექტის მონიშვნა და მოდიფიცირება
-
ფერების ხელსაწყო (Fill And Stroke)
-
Pathfinder პალიტრის განხილვა
-
დავალება: Pathfinder – ის გამოყენებით ვექტორული პოსტერის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 11 – ᲡᲐᲮᲐᲢᲐᲕᲘ ᲮᲔᲚᲡᲐᲬᲧᲝᲔᲑᲘ
-
სახატავი ხელსაწყოს გამოყენება, მხების მართვა
-
Flat ვიზუალის აწყობა
-
ფერების ბიბლიოთეკის შემოტანა
-
გრადიენტის გამოყენება
-
დავალება: ვექტორული ობიექტების შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 12 – ᲨᲠᲘᲤᲢᲔᲑᲘ
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 13 – ᲕᲘᲖᲣᲐᲚᲣᲠᲘ ᲑᲠᲔᲜᲓᲘᲜᲒᲘ
-
რა არის Moodboard
-
ლოგო, ფოტოგრაფიული სტილი,
-
დამხმარე გრაფიკული ელემენტები ლეიაუთი და გრიდი,
-
CopyWritng style (“tone of voice”) ბრენდინგზე მუშაობა ნამუშევრების მომზადება
-
მოქაფის გამოყენება
-
დავალება: ბრენდინგზე მუშაობა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 14 – ᲨᲔᲤᲣᲗᲕᲘᲡ ᲓᲘᲖᲐᲘᲜᲘ
-
შეფუთვის დიზაინის პროცესი
-
მატერიალ დიზაინი, აიკონების შექმნა, Mesh tool, Blend tool, Perspective Grid tool
-
რასტრული გამოსახულების დატრეისება
-
დავალება: გრაფიკული ნამუშევრების აწყობა აიკონების გამოყენებით
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 15 – ᲡᲐᲑᲔᲭᲓᲘ ᲤᲐᲘᲚᲔᲑᲘᲡ ᲨᲔᲥᲛᲜᲐ
-
კონტურების პარამეტრები
-
ობიექტის მოდიფიცირება (Bland Tool)
-
სივრცული ობიექტების შექმნა
-
სტილური ეფექტების გამოყენება
-
დავალება: ბანერების, სავიზიტო ბარათისა და ბროშურის შექმნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 16 – ᲤᲘᲜᲐᲚᲣᲠᲘ ᲞᲠᲝᲔᲥᲢᲘ
კურსმა დამანახა რომ სინამდვილეში უფრო მეტი შესაძლებლობა არსებობს გრაფიკულ დიზაინში ვიდრე მე მიმაჩნდა და რაც მთავარია შემძინა შემოქმედებითი აზროვნების უნარი.