ლექცია 1 - შესავალი
- 3D გრაფიკის გაცნობა და ტერმინოლოგია
- სხვადასხვა მიმართულებებში გამოყენება და მისი როლი
- სხვადასხვა 3D რედაქტორის მიმოხილვა
(თავისებურებები, შესაძლებლობები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები)
- ბლენდერის უპირატესობები
- ბლენდერის მოკლე მიმოხილვა/ტერმინები
- Პორტფოლიოს შესახებ, ტრენდები, სხვადასხვა პლატფორმის განხილვა
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 2 - მოდელირება
- 3D ობიექტების მიმოხილვა
- სცენაში 3D ობიექტების შეტანა
- ობიექტის გეომეტრიაზე მანიპულირება
- ხელსაწყოების განხილვა
- მთავარი Shortcut - ების განხილვა
- მარტივი სცენის შექმნა
- 3D ობეიქტების იმპორტი/ექსპორტი
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 3 - მოდელირება (ნაწილი Ii)
- სკულპტინგი;
- ხელსაწყოების განხილვა;
- მთავარი Shortcut-ების განხილვა;
- მოდელის შექმნა სკულპტინგის საშუალებით;
- ობიექტის რეტოპოლოგია პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 4 - მოდიფიკატორები (ნაწილი I)
- მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა
(5 მოდიფიკატორი: array; mirror; screw; subdivision; surface; shrinkwrap)
- 3დ ობიექტებზე მოდიფიკატორების გამოყენება
პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 5 - მოდიფიკატორები (ნაწილი II)
- მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა
(5 მოდიფიკატორი: boolean; bevel; solidify; simple deform; displace)
- სცენის შექმნა მოდიფიკატორების საშუალებით
ლექცია 6 - ტექსტურა
- ტექსტურა
- შეიდერების მნიშვნელობა და გამოყენება
- საკუთარი ტექსტურის შექმნა
- ტექსტურების იმპორტი და ექსპორტი
- სცენის ტექსტურირება
- საკუთარი ქოლორ პალეტის შექმნა
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 7 - განათება
- განათების მნიშვნელობა სცენაში
- სხვადასხვა განათების გამოყენება
- HDRI მნიშვნელობა/გამოყენება
- სცენის განათება
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია - 8 ანიმირება (ნაწილი I)
- პრეზენტაცია
- Timeline და Graph Editor - ის განხილვა
- ქიფრეიმების მნიშნელობა
- ქიფრეიმების სირბილეები (Ease in, Ease out)
- ობიექტის ანიმაცია Keyframe-ების გამოყენებით
- განათების ანიმაცია
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია - 9 ანიმირება (ნაწილი II)
- Მოდიფიკატორებით ანიმაცია
- Მარტივი სმულაციები:cloth,collision
- Პარტიკლების განხილვა/ანიმაცია
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 10 - კამერა (ნაწილი I)
- სცენაში კამერის შეტანა
- კამერის პარამეტრების განხილვა
- პერსპექტივის და ორთოგრაფის განმარტება/გამოყენება
ლექცია 11 - კამერა (ნაწილი II)
- მოდიფიკატორების განხილვა
- კამერის ანიმაცია Curves მეშვეობით
- რამოდენიმე კამერის გამოყენება ერთ სცენაში
ლექცია 12 - UV Editor
- UV Editor-ის განხილვა
- PBR ტექსტურების იმპორტი
- ობიექტის Unwrap
- HDRI განათების და PBR ტექსტურის გამოყენება სცენაში
- პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია 13 - რენდერინგი
- EEVEE და Cycles რენდერების განხილვა
- უპირატესობები/გამოყენება
- EEVEE Render Properties განხილვა
ლექცია 14 - ფინალური პროექტი
- ფინალური პროექტისა და პორტფოლიოს განხილვა
- შენიშვნები, რჩევები, რეკომენდაციები