შეფასებები არ მოიძებნა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 1 – ᲨᲔᲡᲐᲕᲐᲚᲘ
- 3D გრაფიკის გაცნობა და ტერმინოლოგია
- სხვადასხვა მიმართულებებში გამოყენება და მისი როლი
- სხვადასხვა 3D რედაქტორის მიმოხილვა
(თავისებურებები, შესაძლებლობები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები)
- ბლენდერის უპირატესობები
- ბლენდერის მოკლე მიმოხილვა/ტერმინები
- Პორტფოლიოს შესახებ, ტრენდები, სხვადასხვა პლატფორმის განხილვა
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 2 – მოდელირება
- 3D ობიექტების მიმოხილვა
- სცენაში 3D ობიექტების შეტანა
- ობიექტის გეომეტრიაზე მანიპულირება
- ხელსაწყოების განხილვა
- მთავარი Shortcut – ების განხილვა
- მარტივი სცენის შექმნა
- 3D ობეიქტების იმპორტი/ექსპორტი
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 3 – მოდელირება (ნაწილი Ii)
- სკულპტინგი;
- ხელსაწყოების განხილვა;
- მთავარი Shortcut-ების განხილვა;
- მოდელის შექმნა სკულპტინგის საშუალებით;
- ობიექტის რეტოპოლოგია პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 4 – მოდიფიკატორები (ნაწილი I)
- მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა
(5 მოდიფიკატორი: array; mirror; screw; subdivision; surface; shrinkwrap)
- 3დ ობიექტებზე მოდიფიკატორების გამოყენება
პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 5 – მოდიფიკატორები (ნაწილი II)
- მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა
(5 მოდიფიკატორი: boolean; bevel; solidify; simple deform; displace)
- სცენის შექმნა მოდიფიკატორების საშუალებით
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 6 – ტექსტურა
- ტექსტურა
- შეიდერების მნიშვნელობა და გამოყენება
- საკუთარი ტექსტურის შექმნა
- ტექსტურების იმპორტი და ექსპორტი
- სცენის ტექსტურირება
- საკუთარი ქოლორ პალეტის შექმნა
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 7 – განათება
- განათების მნიშვნელობა სცენაში
- სხვადასხვა განათების გამოყენება
- HDRI მნიშვნელობა/გამოყენება
- სცენის განათება
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ – 8 ანიმირება (ნაწილი I)
- პრეზენტაცია
- Timeline და Graph Editor – ის განხილვა
- ქიფრეიმების მნიშნელობა
- ქიფრეიმების სირბილეები (Ease in, Ease out)
- ობიექტის ანიმაცია Keyframe-ების გამოყენებით
- განათების ანიმაცია
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ – 9 ანიმირება (ნაწილი II)
- Მოდიფიკატორებით ანიმაცია
- Მარტივი სმულაციები:cloth,collision
- Პარტიკლების განხილვა/ანიმაცია
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 10 – კამერა (ნაწილი I)
- სცენაში კამერის შეტანა
- კამერის პარამეტრების განხილვა
- პერსპექტივის და ორთოგრაფის განმარტება/გამოყენება
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 11 – კამერა (ნაწილი II)
- მოდიფიკატორების განხილვა
- კამერის ანიმაცია Curves მეშვეობით
- რამოდენიმე კამერის გამოყენება ერთ სცენაში
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 12 – UV Editor
- UV Editor-ის განხილვა
- PBR ტექსტურების იმპორტი
- ობიექტის Unwrap
- HDRI განათების და PBR ტექსტურის გამოყენება სცენაში
- პრაქტიკული სამუშაო
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 13 – რენდერინგი
- EEVEE და Cycles რენდერების განხილვა
- უპირატესობები/გამოყენება
- EEVEE Render Properties განხილვა
ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 14 – ᲤᲘᲜᲐᲚᲣᲠᲘ ᲞᲠᲝᲔᲥᲢᲘ
- ფინალური პროექტისა და პორტფოლიოს განხილვა
- შენიშვნები, რჩევები, რეკომენდაციები