3D დიზაინის კურსი (Blender) - გიორგი ღვედაშვილი

20% ფასდაკლება სტუდენტებისთვის

3D დიზაინის კურსი (Blender)

3D დიზაინის კურსი (Blender)

3D გრაფიკა თანამედროვე რეალობაში ერთ-ერთი პერსპექტული და მოთხოვნადი პროფესიაა, რომლის საშულებითაც შეძლებ შექმნა სამგანზომილებიანი ანიმაციები, პოსტერები, სარეკლამო ვიდეორგოლები და სხვა.

ᲠᲐᲡ ᲘᲡᲬᲐᲕᲚᲘ ᲩᲕᲔᲜᲗᲐᲜ?
- 3D რედაქტორთან (Blender - თან) მუშაობას;
- მოდელირების მეთოდებს;
- ტექსტურირება, მოდიფიკატორების შესწავლას;
- ანიმაციების, მოდელებისა და მატერიალების შექმნას;
- სხვადასხვა სირთულის სცენის შექმნას;
- განათებისა და შუქ-ჩრდილების შექმნის პრინციპებს;
- რენდერინგის პრინციპებს.

ᲙᲣᲠᲡᲘᲡ ᲨᲔᲡᲐᲮᲔᲑ
- კურსი შედგება 13 ლექციისგან.
- კურსის ლექტორია Legends Venari - ის 3D მოდელერი და ანიმატორი გიორგი ღვედაშვილი
- შეხვედრის ხანგრძლივობა - 2 საათი (20:00-22:00 სთ) თითოეული ლექცია იწერება.

ტექნიკური წინაპირობა
- 3 ღილაკიანი მაუსი
- Num Pad მქონე კლავიატურა
- პროცესორი I5 - დან ან ექვივალენტი AMD
- ოპერატიული მეხსიერება (RAM) - 8 ან მეტი;
- დისკრეტული ვიდეო ბარათი (Discrete, Dedicated GPU) - 2, 4 GB ან მეტი (არ უნდა იყოს 10 წელზე ძველი).

დეტალური ინფორმაციისთვის გადადი ბმულზე

ონლაინ სწავლება
- ლექციების ჩანაწერების გაზიარება;
- ეკრანის გაზიარება;
- ლექტორთან კომუნიკაციის შესაძლებლობა
 
გიორგი ღვედაშვილი

გიორგი ღვედაშვილი

გიორგი 3D დიზაინერი და ანიმატორი 7 წლიანი გამოცდილებით.

ამჟამად დასაქმებულია Legends of venari-ში 3D მოდელერად და ანიმატორად.

აქტიურად მუშაობს უცხოურ ბაზარზე ფრილანსერად, ისეთ კომპანიებში როგორებიცაა: own with willow, link builder და სხვა.

მისი ძირითადი მიმართულება მოიცავს გარემოსა და თამაშების მოდელირებას, პროდუქტის დიზაინს და ანიმაციას.

გიორგის ნამუშევრები შეგიძლია ნახო აქ – https://www.instagram.com/gold.sdesign/

შეფასებები არ მოიძებნა

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 1 – ᲨᲔᲡᲐᲕᲐᲚᲘ

  • 3D გრაფიკის გაცნობა და ტერმინოლოგია
  • სხვადასხვა მიმართულებებში გამოყენება და მისი როლი
  • სხვადასხვა 3D რედაქტორის მიმოხილვა

(თავისებურებები, შესაძლებლობები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები)

  • ბლენდერის უპირატესობები
  • ბლენდერის მოკლე მიმოხილვა/ტერმინები
  • Პორტფოლიოს შესახებ, ტრენდები, სხვადასხვა პლატფორმის განხილვა
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 2 – მოდელირება

  • 3D ობიექტების მიმოხილვა
  • სცენაში 3D ობიექტების შეტანა
  • ობიექტის გეომეტრიაზე მანიპულირება
  • ხელსაწყოების განხილვა
  • მთავარი Shortcut – ების განხილვა
  • მარტივი სცენის შექმნა
  • 3D ობეიქტების იმპორტი/ექსპორტი
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 3 – მოდელირება (ნაწილი Ii)

  • სკულპტინგი;
  • ხელსაწყოების განხილვა;
  • მთავარი Shortcut-ების განხილვა;
  • მოდელის შექმნა სკულპტინგის საშუალებით;
  • ობიექტის რეტოპოლოგია პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 4 –  მოდიფიკატორები (ნაწილი I)

  • მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა

(5 მოდიფიკატორი: array; mirror; screw; subdivision; surface; shrinkwrap)

  • 3დ ობიექტებზე მოდიფიკატორების გამოყენება

პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 5  – მოდიფიკატორები (ნაწილი II)

  • მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა

(5 მოდიფიკატორი: boolean; bevel; solidify; simple deform; displace)

  • სცენის შექმნა მოდიფიკატორების საშუალებით

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 6 – ტექსტურა

  • ტექსტურა
  • შეიდერების მნიშვნელობა და გამოყენება
  • საკუთარი ტექსტურის შექმნა
  • ტექსტურების იმპორტი და ექსპორტი
  • სცენის ტექსტურირება
  • საკუთარი ქოლორ პალეტის შექმნა
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 7 – განათება

  • განათების მნიშვნელობა სცენაში
  • სხვადასხვა განათების გამოყენება
  • HDRI მნიშვნელობა/გამოყენება
  • სცენის განათება
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ – 8 ანიმირება (ნაწილი I)

  • პრეზენტაცია
  • Timeline და Graph Editor – ის განხილვა
  • ქიფრეიმების მნიშნელობა
  • ქიფრეიმების სირბილეები (Ease in, Ease out)
  • ობიექტის ანიმაცია Keyframe-ების გამოყენებით
  • განათების ანიმაცია
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ – 9 ანიმირება (ნაწილი II)

  • Მოდიფიკატორებით ანიმაცია
  • Მარტივი სმულაციები:cloth,collision
  • Პარტიკლების განხილვა/ანიმაცია
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 10 – კამერა (ნაწილი I)

  • სცენაში კამერის შეტანა
  • კამერის პარამეტრების განხილვა
  • პერსპექტივის და ორთოგრაფის განმარტება/გამოყენება

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 11 – კამერა (ნაწილი II)

  • მოდიფიკატორების განხილვა
  • კამერის ანიმაცია Curves მეშვეობით
  • რამოდენიმე კამერის გამოყენება ერთ სცენაში

 

 ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 12 – UV Editor

  • UV Editor-ის განხილვა
  • PBR ტექსტურების იმპორტი
  • ობიექტის Unwrap
  • HDRI განათების და PBR ტექსტურის გამოყენება სცენაში
  • პრაქტიკული სამუშაო

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 13 – რენდერინგი

  • EEVEE და Cycles რენდერების განხილვა
  • უპირატესობები/გამოყენება
  • EEVEE Render Properties განხილვა

 

ᲚᲔᲥᲪᲘᲐ 14 – ᲤᲘᲜᲐᲚᲣᲠᲘ ᲞᲠᲝᲔᲥᲢᲘ 

  • ფინალური პროექტისა და პორტფოლიოს განხილვა
  • შენიშვნები, რჩევები, რეკომენდაციები

ღირებულება

780 ლარი

სტუდენტებისთვის

624 ლარი

14 ლექცია

21 აპრილი

სამშაბათი - პარასკევი

შეთავაზება

20% ფასდაკლება სტუდენტებისთვის

კურსები

ყველა კურსი
ბლენდერის კურსი
3D დიზაინის კურსი (Blender)

3D გრაფიკის (Blender) – ის საშულებით შეძლებ შექმნა სამგანზომილებიანი ანიმაციები, პოსტერები, სარეკლამო ვიდეორგოლები, ისწავლი Blender-ის პროგრამას

14 ლექცია

2 თვე

₾ 780

₾ 920

მარიამ ნინოშვილი
გრაფიკული დიზაინის კურსი

კურსი განკუთვნილია როგორც დამწყები, ასევე მოყვარული დიზაინერებისთვის

16 ლექცია

2 თვე

₾ 650

₾ 900

ქოფირაითინგის კურსი
ქოფირაითინგის კურსი

კურსზე ისწავლი COPYWRITING-ის საფუძვლებს, გაიცნობ ბრენდს, როგორც პიროვნებას, ბრიფზე მუშაობას…

 

8 ლექცია

1 თვე

₾ 480

₾ 580

ინტერიერის დიზაინის კურსი
ინტერიერის დიზაინის კურსი

კურსზე ისწავლი ARCHICAD/3DS MAX-ის ხელსაწყოებს. ინტერიერის დიზაინის თანამედროვე მიდგომებს, პრინციპებს

19 ლექცია

3 თვე

₾ 870

₾ 900

კურსდამთავრებულების ნამუშევრები

სხვა ნამუშევრები

მასტერკლასი ქოფირაითინგში

დარეგისტრირდი მასტერკლასზე ქოფირაითინგში. შეხვედრა ჩატარდება 29 მარტს, 21:00 სთ-ზე
name
name
name