ბლენდერის კურსი

3D დიზაინის კურსი (BLENDER)

5.0
გიორგი ღვედაშვილი

გიორგი ღვედაშვილი

3D არტისტი

14ლექცია
28საათი
2თვე
780
14 მაისისამ, პარ 16:00
  • შესახებ
  • ლექტორები

რას ისწავლი ჩვენთან?

1
3D რედაქტორთან (Blender - თან) მუშაობას
მოდელირების მეთოდებს
3
ტექსტურირება, მოდიფიკატორების შესწავლას
4
ანიმაციების, მოდელებისა და მატერიალების შექმნას
5
სხვადასხვა სირთულის სცენის შექმნას
6
განათებისა და შუქ-ჩრდილების შექმნის პრინციპებს

კურსის შესახებ

  • კურსი შედგება 14 ლექციისგან
  • კურსის ლექტორია Legends Venari - ის 3D მოდელერი და ანიმატორი გიორგი ღვედაშვილი
  • შეხვედრის ხანგრძლივობა - 2 საათი (20:00-22:00 სთ) თითოეული ლექცია იწერება

არ დაგავიწყდეს თვალი შეავლო კურსდამთავრებულების ნამუშევრებს.

ტექნიკური წინაპირობა

  • 3 ღილაკიანი მაუსი
  • Num Pad მქონე კლავიატურა
  • პროცესორი I5 - დან ან ექვივალენტი AMD
  • ოპერატიული მეხსიერება (RAM) - 8 ან მეტი
  • დისკრეტული ვიდეო ბარათი (Discrete, Dedicated GPU) - 2, 4 GB ან მეტი (არ უნდა იყოს 10 წელზე ძველი)
     

დეტალური ინფორმაციისთვის გადადი ბმულზე

ონლაინ სწავლება

  • ლექციების ჩანაწერების გაზიარება
  • ეკრანის გაზიარება
  • ლექტორთან კომუნიკაციის შესაძლებლობა

შემოგვიერთდი ჩვენს დახურულ FB ჯგუფში 3D დიზაინზე სასარგებლო ინფორმაციის მისაღებად

სილაბუსი

ლექცია 1 - შესავალი

  • 3D გრაფიკის გაცნობა და ტერმინოლოგია
  • სხვადასხვა მიმართულებებში გამოყენება და მისი როლი
  • სხვადასხვა 3D რედაქტორის მიმოხილვა

(თავისებურებები, შესაძლებლობები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები)

  • ბლენდერის უპირატესობები
  • ბლენდერის მოკლე მიმოხილვა/ტერმინები
  • Პორტფოლიოს შესახებ, ტრენდები, სხვადასხვა პლატფორმის განხილვა
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 2 - მოდელირება

  • 3D ობიექტების მიმოხილვა
  • სცენაში 3D ობიექტების შეტანა
  • ობიექტის გეომეტრიაზე მანიპულირება
  • ხელსაწყოების განხილვა
  • მთავარი Shortcut - ების განხილვა
  • მარტივი სცენის შექმნა
  • 3D ობეიქტების იმპორტი/ექსპორტი
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 3 - მოდელირება (ნაწილი Ii)

  • სკულპტინგი;
  • ხელსაწყოების განხილვა;
  • მთავარი Shortcut-ების განხილვა;
  • მოდელის შექმნა სკულპტინგის საშუალებით;
  • ობიექტის რეტოპოლოგია პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 4 -  მოდიფიკატორები (ნაწილი I)

  • მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა

(5 მოდიფიკატორი: array; mirror; screw; subdivision; surface; shrinkwrap)

  • 3დ ობიექტებზე მოდიფიკატორების გამოყენება

პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 5  - მოდიფიკატორები (ნაწილი II)

  • მოდიფიკატორების განხილვა და მნიშვნელობა

(5 მოდიფიკატორი: boolean; bevel; solidify; simple deform; displace)

  • სცენის შექმნა მოდიფიკატორების საშუალებით

ლექცია 6 - ტექსტურა

  • ტექსტურა
  • შეიდერების მნიშვნელობა და გამოყენება
  • საკუთარი ტექსტურის შექმნა
  • ტექსტურების იმპორტი და ექსპორტი
  • სცენის ტექსტურირება
  • საკუთარი ქოლორ პალეტის შექმნა
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 7 - განათება

  • განათების მნიშვნელობა სცენაში
  • სხვადასხვა განათების გამოყენება
  • HDRI მნიშვნელობა/გამოყენება
  • სცენის განათება
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია - 8 ანიმირება (ნაწილი I)

  • პრეზენტაცია
  • Timeline და Graph Editor - ის განხილვა
  • ქიფრეიმების მნიშნელობა
  • ქიფრეიმების სირბილეები (Ease in, Ease out)
  • ობიექტის ანიმაცია Keyframe-ების გამოყენებით
  • განათების ანიმაცია
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია - 9 ანიმირება (ნაწილი II)

  • Მოდიფიკატორებით ანიმაცია
  • Მარტივი სმულაციები:cloth,collision
  • Პარტიკლების განხილვა/ანიმაცია
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 10 - კამერა (ნაწილი I)

  • სცენაში კამერის შეტანა
  • კამერის პარამეტრების განხილვა
  • პერსპექტივის და ორთოგრაფის განმარტება/გამოყენება

ლექცია 11 - კამერა (ნაწილი II)

  • მოდიფიკატორების განხილვა
  • კამერის ანიმაცია Curves მეშვეობით
  • რამოდენიმე კამერის გამოყენება ერთ სცენაში

ლექცია 12 - UV Editor

  • UV Editor-ის განხილვა
  • PBR ტექსტურების იმპორტი
  • ობიექტის Unwrap
  • HDRI განათების და PBR ტექსტურის გამოყენება სცენაში
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 13 - რენდერინგი

  • EEVEE და Cycles რენდერების განხილვა
  • უპირატესობები/გამოყენება
  • EEVEE Render Properties განხილვა

ლექცია 14 - ფინალური პროექტი 

  • ფინალური პროექტისა და პორტფოლიოს განხილვა
  • შენიშვნები, რჩევები, რეკომენდაციები

3D დიზაინის კურსი (BLENDER)

14ლექცია
28საათი
2თვე
სულ:780
14 მაისისამ, პარ 16:00
  • 28 საათი
  • ჩანაწერების გაზიარება
  • სერტიფიკატი
  • 17 სტუდენტისტუდენტების რაოდენობა
სამ, პარ
16:0014.05.2024

სტუდენტების შეფასებები

გიორგი გაჩეჩილაძე

გიორგი გაჩეჩილაძე

კურსმა ამ სფეროს გარშემო ყველაფერი მოიცვა, ამიტომ ჩემი მოლოდინი სრულად გამართლდა. ვფიქრობ, კურსმა რთული საქმისა და პრობლემის, კრეატიულად გადაჭრის გზები დამანახა

დავით ბექაური

დავით ბექაური

გავლილმა კურსმა მომცა ყველაზე მთავარი, ასე ვთქვათ სამშენებლო ფუძე, რომლის საშუალებითაც შევძლებ განვითარებას, პორტფოლიოს შექმნას და სამსახურის დაწყებას

ნიკო მოსიაშვილი

ნიკო მოსიაშვილი

ჩემი მოლოდინი რომ 3D დიზაინი (Blender) მესწავლა, სრულად გაამართლა კურსმა, სწავლების პროცესმა გამიუმჯობესა კონცენტრირების და შემოქმედებითი აზროვნების უნარი, როგორც ამბობენ, გონების “მოქნილობა” და ნებისყოფა, რაც ძალიან სჭირდება ამ პროფესიის ადამიანს

ალექსანდრე მარუაშვილი

ალექსანდრე მარუაშვილი

კურსის წარმატებას პროფესიონალი ლექტორი განაპირობებს, ამიტომ პირველ რიგში, მინდა ავღნიშნო ლექტორის, გადმოცემის უნარი, გასაგებად ახსნილი საკითხები და მეგობრული დამოკიდებულება, რის გამოც პასუხგაუცემელი კითხვები არ დარჩენილა

საბა კოკელაძე

საბა კოკელაძე

ვფიქრობ რომ კურსის სიძლიერეს, სწავლების მაღალი დონე განსაზღვრავს, ლექტორის მხრიდან სტუდენტებთან ინდივიდუალურად მუშაობის პრაქტიკა და რაც მთავარია, კეთილგანწყობილი გარემო

ელენე ჯანგულაშვილი

ელენე ჯანგულაშვილი

ყველას ვურჩევ, ამ პროგრამის კურსის გავლას, რადგანაც აკადემია საშუალებას აძლევს თავის მოსწავლეებს, შეისწავლოს ის ყველა ასპექტი და პატარა დეტალი თანმიმდევრობით, რომლის დამახსოვრებაც რთულია თვითშესწავლის პროცესში

პარტნიორები